Download Arshia Programs

دانلود نرم افزار های خاص و کمیاب (توسعه داده شده توسط ارشیا)

Download Arshia Programs

دانلود نرم افزار های خاص و کمیاب (توسعه داده شده توسط ارشیا)

دانلود نرم افزار دیتا ماینر DataMiner By Arshia v6.0

سلام خدمت دوستان عزیز با معرفی نرم افزار دیتا ماینر در خدمتتون هستم خب سریع میرم سراغ اصل مطلب که این برنامه چیه و به چه درد میخوره

اگه از افرادی باشید که پیگیر هک و کرک هستید پس این برنامه و این مطلب رو از دست ندید حب خبر خوبی براتون دارم با این برنامه میتونید خیلی راحت کمبولیست

های پرایویت و ناب - پسوردلیست-یوزرلیست-ایمیل-ای پی اسکن شده-گیفت کارت پلی استیشن-گیفت کارت گوگل پلی استور-استیم کی- انواع کمبو برای اکانت های خاص مثل پی پال اسپاتیفای و... رو به تعداد بی نهایت دریافت کنید 

  درضمن میتونید اگر رجکس یا قالبی خاصی مدنظرتون هست به برنامه بدید تا براتون پیدا کنه  بازه زمانی رو هم میتونید تنظیم کنید خب نحوه کارش به این صورته که باید بهش کیورد یا کلمات کلیدی بدید تا توسط موتور های جستحو برای شما بگرده و مرتبط به  کلمات کلیدیتون براتون لینک جمع کنه  البته از قبل باید موتور جستجو مد نظرتون رو انتخاب کنید که من بینگ و یاهو  رو پیشنهاد میدم  البته گوگل سلطانه اما باید به برنامه پروکسی بدید  و اینکه باید هاست رو هم انتخاب کنید که بزارید رو هر دوتا سایت پیست بین و کنترل سی باشه البته اگه تیک گزینه other رو هم بزنید خوبه   اینم بگم که حتما باید از وی پی ان خوب و اینترنت پر سرعت استفاده کنید .اگه نتیجه خوب میخواید صبر کنید تا کامل کارش تموم بشه و اینم بگم که هرچی کلمات کلیدی تون با کیفیت تر و بیشتر باشه نتیجه هم با کیفیت تر و بیشتر خواهد بود پس همه چیز به کلمات کلیدیتون بستگی داره بعد از اینکه کار برنامه تموم شد از منوی بالا سمت چپ یا همون(کمبو باکس دوستان برنامه نویس بهتر میفهمن) سرویس یا دیتا مدلی  رو که میخواید یا درواقع چیزی رو که میخواید برنامه براتون پیدا کنه رو انتخاب کنید مثلا همونطور که در بالا گفتم کمبو لیست ایمیل:پسورد یا گیفت کارت یا ...  بعد از انتخاب دکمه استارت برنامه رو بزنید و صبر کنید تا کار کاملا تموم بشه حالا میتونید لیستتون رو سیو کنید اینم بگم که برنامه رو خودم نوشتم پس استفاده کنید کاملا رایگان هست اگر خواستید به دوستاتون هم معرفی کنید چون زحمات زیادی براش کشیدم پس با حمایتتون انرژی بدید اینم بگم که بهتره یک نرم افزار چکر هم جور کنید که بتونید کمبو ها یا گیفت کارت ها رو چک کنید خیلیاشون استفاده شدن چون دستی بخواید چک کنید اکانت ها یا کدهارو خب طبیعی هست که اذیت میشید البته انشالله خودم بعدا مینویسم و براتون میزارم البته چیزی که زیاد داریم چکر هست مخصوصا برای اکانت برای کد هم کم نیست  مخصوصا گوگل پلی استور خب این  پایین لینک دانلود  و چندتا تصویر از برنامه هم میزارم ممنون از اینکه به وبلاگ من سرزدید :)


اینم بگم کیورد های رایگان داخل برنامه هستند اما خب با استفاده از کیورد های گلد نتایج خیلی بیشترو بهتری به دست میارید و احتمال بالاتره


تغیرات این نسخه :

اضافه شدن مولتی تردینگ 

امکان لود کردن پروکسی لیست

تغیرات ظاهری زیبا

قابلیت ذخیره خودکار 

امکان تغیر تنظیمات جستجو و لود کردن فایل کانفیگ

اضافه شدن دیتا مدل کد آمازون

اضافه شدن دیتا مدل کد ایکس باکس

قابلیت boost mode که با روشن کردن ان تا صفحات بعدی برای هر جستجو  رو هم سرچ میکنید

قابلیت Show Data که میتوانید با خاموش کردن ان سرعت  برنامه را افزایش دهید 

استفاده از حجم اینترنت بسیار کمتر در صورت غیر فعال بو دن گزینه Boost Mode


اضافه شدن فیلتر هنگام ذخیره داده ها کمک برای حذف داده های اشتباهی 




وقت دانلود رسیده 

نسخه ششم اخرین نسخه تا به الان از لینک زیر


دانلود نسخه ششم 

دانلود از لینک مستقیم 

دانلود از تلگرام:

دانلود از تلگرام  همه نسخه ها

دانلود از طریق ارتباط با برنامه نویس :

پیام بدید براتون بفرستم 

ارتباط از طریق تلگرام


برای یادگیری توسعه همچین برنامه هایی میتونید در دوره من شرکت کنید :

آموزش رایگان سی شارپ ارشیا رضایی 


برای مشاهده فروشگاه و خرید کلمات کلیدی طلایی لینک زیر را لمس نمایید 

دریافت کلمات کلیدی طلایی


نکته : داده های بدست اورده از برنامه نیازمند چک شدن هستند در بالا در قسمت توضیحات هم گفتم همانطور که کمبولیست  های ماین شده برای کرک اکانت های پی اس ان و ... استفاده میکنید کدها را نیز باید با استفاده از نرم افزار چکر تست نمایید لذا قبل از خرید کیورد های طلایی از داشتن چکر اطمینان حاصل کنید امکان چک کردن کدها به صورت دستی هم مقدور هست البته برای گیفت کارت های گوگل پلی استور و پلی استیشن این موضوع راحت تر هست البته با فاصله زمانی مناسب البته بازهم تست به صورت دستی زیاد توصیه نمیشود 


توضیحات نهایی راجب نرم افزار و نحوه کار آن:

زمانی که اقدام به سرچ با برنامه میکنید هر کلمه کلیدی شما در موتور جستجو های انتخاب شده سرچ میشود تا صفحه آخر و تمامی لینک های هر وب سایت در برنامه جمع خواهد شد 

سپس محتوی داخل هر لینک مجددا توسط برنامه دانلود شده و اگر داخل اون وب سایت پیوند به صفحه دیگری یا لینک دانلود فایلی باشد توسط نرم افزار جمع خواهد شد لطفا کیورد ها رو تا انتها سرچ کنید استفاده از پروکسی لیست http توصیه میشود .

در نهایت پس از به اصطلاح ماین شدن لینک ها با کلی بر روی دکمه استارت نرم افزاربا توجه به آن قالب داده ای که انتخاب کرده اید محتوی تمام لینک هارا برسی میکند ددر صورت پیدا کردن در قسمت Mined Data  نمایش خواهد داد .

به این دسته از نرم افزارها اصطلاحا لیچر کراولر اسکراپر و کاونده  میگویند .


خرید کلمات کلیدی طلایی:

برای مشاهده فروشگاه و خرید کلمات کلیدی طلایی لینک زیر را لمس نمایید 

دریافت کلمات کلیدی طلایی

دانلود رایگان کلمات کلیدی عادی :
دانلود فایل

فایل بالا شامل کیوردهای عادی موجود در داخل برنامه است 

برای اطلاع از اپدیت های جدید و دانلود نرم افزارهای بیشتر میتونید به کانال تگرام مراجعه نمایید .

پیوستن به کانال 

@blackhackers051





نظرات 80 + ارسال نظر
امین جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 09:45

سلام از کجا راکسی کد چکر رو بخرم؟ قیمتش چنده؟

از برنامه نویسش میخری از نسخه لایوشم میتونی استفاده کنی

امیررضا چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 15:19

سلام من نصب کردم از همینجا هم چند تا کیورد برداشتم ولی من سرچ میزنم اصلا هیچی \یدا نمی کنه

کانفیگ لود نکردی

emad پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 13:17

میشه آپدیت بعدی برای یوسی رو هم بزاری لطفاً ؟

چشم

محمد پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 ساعت 20:44 http://arshiarezaie.blogsky.cam

سلام ارشیا ، ممنون بابت برنامه عالیت
۲ تا سوال داشتم:
۱ یه چکر خوب و رایگان مخصوص گیفت کارت سونی بگو اگه میدونی

۲ وقتی من میخوام برنامت و کی ورد رو دانلود کنم با اینکه ویندوز دیفندر و آنتی ویروسم خاموشه باز میزنه :
C:\Users\mola\Downloads\Data Miner By Arshia Ver6 (3).rar
The archive is either in unknown format or damaged
و هرکاری هم میکنم نمیتونم این مشکل رو حل کنم، لطفا راهنمایی کن

فایل رو بد دانلود کردی یا اینکه استخراج نمیکنی از برنامه وین رر استفاده کن برای استخراج محتویات فایل

مبین پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 08:30

سلام وقت بخیر ایا واسه گوشی هم کار میکنه؟

سلام خیر برنامه واسه پلتفرم ویندوز هست

امیرحسین نامداری شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 14:44

خیلی واقعا دمت گرم که همچین چیزی ساختی دمت گررررررررم❤️

❤️❤️❤️ عشقی

Milad شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 14:42

عاقا خیلی دمتگرمه دممممتتتگگگگرررمم واقعا خفن بود لعنتی همه کاری با این هیولا میشه کرد نرم افزار نیست سلطانه سلطانه واقعا شاهکار کردی ترکوندی بدم ترکوندی

قربونت داداش لطف کردی

محمد حسین خاتمی فر شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 14:40

سلام داداش گل دمترگم خیلی خیلی عشقی من ۶ تا کد گوگل پلی در اوردم البته یکم سخت بود ولی ارزششو داشت دمترگم عشقی واقعا هوادارتم بهترین❤️

سلام عزیز مبارکت باشه مرسی ازت عشقی

MSR جمعه 6 اسفند 1400 ساعت 20:40

منظورم این بود که میتونی کرکش کنی؟
Roxy Code Checker

کرک نمیشه

MSR جمعه 6 اسفند 1400 ساعت 20:37

سلام ارشیا
ای کاش میشد یه برنامه مثل Roxy Code Checker که ساخت یه روسی هست بسازی.
که یه چکر بی نهایت قویه
این برنامه خیلی گرونه. خیلی خیلی خیلی
دوستار زحمت های حقیقی تو MSR

سلام عزیز چشم دارم چکر خودم رو مینویسم و منتشر میکنم خیلی ممنون از نظرت و اینکه اونور سال اتفاقای خفنی قراره بیوفته مرسی ازت ❤️

Hossein Rexer دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 10:22

سلام من خیلی دوست دارم با این برنامه کار کنم ولی وقتی برنامه رو اینستال میکنم و واردش میشم میگه : windows is serching for data miner by arshia to locate file yorself click browse باید چیکار کنم اگه میشه راهنمایی کنید .

سلام عزیز وبندوز دیفندر و انتی ویروست رو خاموش کن
دوباره فایل برنامه رو استخراج کن و
برنامه رو دوباره نصب کن
اگه نصب نشد فولدر
Data miner by arshia رو توی پارتیشن سی هست ‌پاک کن و برنامه رو نصب کن

امیررضا اشرفی چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 13:01

دمتگرم کلی از برنامت درآمد دارم
عشقی هرچی دارم مدیون برنامتم

چاکرم ❤️ مرسی از شما که حمایت میکنید از برنامه و همین که تونستم لبخند به لبتون بیارم و باعث بسم حتی شما ارزش بزارید و برنامه رو فقط دانلود کنید برام افتخاره 

احمدرضا چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 22:27

یکی از کانالای تلگرام خوب که راجب دیتا ماینر و چکراش و … اطلاعات میزاره معرفی میکنه و چکر میزاره
اینه :
@dataminerbyarshia
‌گفتم واسه کسایی که دنبال چکر میگردن بزارم
لطفا منتشر کنید

امیر سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 18:04

میشه یه چکر برا آمازون معرفی کنید ؟
مطمئنم الان میگی برو تو nulled بگرد

نه راستش من تاحالا واسه امازون چکر معتبری ندیدم چکر دیدم ولی از معتبر بودنش خبر ندارم سر همون میگم برید تو سایت های nulled و cracked.to بگردید یا میتونی از راکسی لایو چکر استقاده کنی

soheil شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 13:56

سلام داداش
من گلد کیبورد پلی استور خردیم
ماین هم کردم فقط میخواستم بدونم اگر برای بازی آنلاین خرج کنیم بن نمیشه ؟



داداش راستی یه چکر رایگان برای پلی استور معرفی میکنی؟

نه مشکلی پیش نمیاد

Google Play Giftcard Checker by x-line v3

اوستا چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 15:48

سلام من کلمات کلیدی خریدم اما از کجا باید دریافتشون کنم؟

سلام عزیز همون موقع لینک دانلود بهتون داده میشه اما اگر به هر دلیلی موفق به دانلود نشدید بهم در تلگرام پیام بدید تا براتون بفرستم

ممد دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 15:13

سلام من یه چکر برای آمازن میخواستم

توی سایت nulled بگردید

امیر چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 12:21

یه سوال هم اینکه از کجا بفهمیم هر کد استیم برای چه ریجنی هست و اینکه اگه امکانش هست لینک دانلود یه steam key checker هم بزارید، هر چی میگردم چیزی پیدا نمیکنم

توی سایت nulled هست بگردید
برای ریجن هم نمیشه تشخیص داد فقط کد های سالم رو میشه تشخیص داد

امیر چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 10:43

سلام،در صورت استفاده از استیم کد امکان بن شدن توسط استیم وجود داره؟؟

با استفاده از چکر خیر اما بدون چکر احتمالش هست باید با فاصله زمانی مناسب چک کنید
که کلا بدون استفاده از چکر کلا توصیه نمیشه

حسین دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 09:42

ارشیا یه سوال گیفت کارت های آمازون مال کدوم کشور هست؟کدوم شعبه آمازون؟

واسه همه کشورها رو ماین میکنه چکر مشخص میکنه کد با اکانت سازگاره یا نه و اینکه ماله کدوم کشوره

رضا شنبه 12 تیر 1400 ساعت 09:15

میتونم بپرسم سود شما از این نرم افزار چیه ؟! چرا شما باید رایگان نرم افزار رو عرضه کنید از کجا معلوم با نصب نرم افزار سیستم
خود ما حک نشه!! البته بعید میدونم این کامنت رو منتشر کنید

سلام دوست عزیز نرم افزار تا الان تعداد بسیار زیادی دانلود داشته و تعداد کاربران فعال هم به چندین هزار نفر میرسه
هرچند که چون کمپانی رسمی پشت نرم افزار نیست بعضی از آنتی ویروس ها به علت ناشناخته بودن برنامه نویس ممکن هست که به برنامه گیر بدند که خب طبیعی هست
در ضمن چرا باید سیستم شما رو حک کنم چه سودی برای من داره حداقل وقتی مشخصاتم داخل وبلاگ هست راه های ارتباطی با من وجود داره و حداقل میتونم بگم روش پخش یک بد افزار اینطوری نیست که به همین راحتیا باشه و اگر این چنین بود تابحال برام مشکلات زیادی پیش اومده بود و حداقل یک مورد پیگیری قانونی داشتم و وبلاگ بسته میشد
شما توضیحات رو کامل بخونید متوجه میشید
در ابتدا باید بگم که فروختن کدهای گیفت کارت اصلا کار آسونی نیست و خب خیلی از افراد اعتماد نمیکنن و از اونجایی هم که نرم افزار چکر قیمت بالایی داره معمولا شخصی که توانایی فروش کدهارو داشته باشه استفاده از نرم افزار براش به صرفه هست .
به عنوان توسعه دهنده راه بهتر این بود که نرم افزار کاملا رایکان باشه تا هر شخصی حتی بدون نیاز به پرداخت بتونه از نرم افزار استفاده کنه و در صورت داشتن چکر که خیلی کارش راحت تر میشه در صورت نداشتن هم به صورت دستی با اینکه توصیه نمیشه ولی خیلی از کاربران استفاده میکنن کاربر میتونه از نرم افزار استفاده کنه و در صورت تمایل به ماین کدهای بیشتر و داشتن چکر میتونه کیورد های گلد خریداری کنه
این بهترین روشی بود که بنظرم درست بود که کسی مجبور به پرداخت هزینه نباشه هم از جهت احترام به کاربران و هم از طرفی فروختن نرم افزار با لایسنس هم جالب نبود چون کاربر بدون دیدن عملکرد نرم افزار باید هزینه میکرد و خب خیلی خوشایند نبود
نسخه های تریال هم که ایده قدیمی هست و بازهم جالب در نمیومد
راجب منتشر نکردن کامنت هم بگم عزیز هرکسی هر سوالی یا انتقادی داشته باشه چه توی کامنت ها چه در پیام خصوصی بنده جوابگو هستم و این وظیفه من هست که سوالات رو جواب بدم حتی اگه نظرات منفی باشه یا حتی کسی شک یا تردیدی داشته باشه باید جوابگو باشم
درکل امیدوارم تونسته باشم جواب سوالتون رو به صورت قانع کننده ای بدم 
درسته دوست دارم که همیشه کاربران راضی باشن اما بزرگترین کمپانی ها هم نتونستن همه مردم رو از خودشون راضی نگهدارن و کاربران خودشون رو دارن
از اینکه سوالتون رو مطرح کردید ممنونم ممکنه سوال دیگر افراد هم بوده باشه

Ameizo پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 11:51

اقا ممنون بابت برنامه یه کد تونستم پیدا کنم اما همونم خستم کرد

اگه کسی اکانت roxy code checker داره کمک کنه ممنون

خواهش داداش مبارک باشه

محسن چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 17:31

سلام roxy live checker برای آمازون هم کاربرد داره ممنون

سلام بله

E7IHO شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 12:33

گیفت کارت استیم هم هست

سلام بله

امیر جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 13:43

سلام من کانفینک هارو اپلود کردم کیبورد ها هم اپلود کرد اما وقتی رو استارت میزنم هیچی هیچ سایتی بالا نمیاد مشکل چیه ؟

سلام کانفیگ هارو درست لود کردید؟؟
اگر درست لود کردید بعد از لو کیورد ها سرچ رو بزنید

Mohamad جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 07:57

دمت گرم خیلی گلی
ممنون از راهنماییت ❤️❤️❤️

خواهش داداش

امیر حسین بیات پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 08:53

داداش اگه امکانش هست در بروزرسانی بعدی امکان گیفت کارت استیپفای و اپل و سی پی کالاف رو اگه میشه اضافه کنید ممنون بروزرسانی بعدی کی میاد ؟

بله حتما

Mohamad چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 18:30

داداش خاموش کردن ویندوز دیفندر رو و دوباره نصبش کردم ولی بازم درست نشد
چیکار کنم؟

دات نت ۴.۵ پیش نیاز برنامه هست روی چه ویندوزی اجرا میکنی؟
اینو دانلود کن نصب کن ری استارت کن ارور دات نت از بین میره حتما نسخه چهارو نیم رو نصب کن
Microsoft .net freamwork 4.5

Mohamad سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 07:41

سلام داداش
خوبی؟
داداش من یه مشکل دارم میشه لطفاً کمکم کنی؟
وقتی برنامه رو نصب میکنم و می‌خوام اجراش کنم ارور Microsoft.net framework میاد و آخرش هم نوشته access to the path"c:/users/mohamad/desktop/data miner results"is denied

ارورش اینجوریه
لطفاً کمک کن
دستت درد نکنه برنامه هم عالیه❤️❤️

سلام ویندوز دفندر رو خاموش کن برنامه رو‌ دوباره نصب کن

Mohamad سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 05:33

سلام داداش
خوبی؟
داداش من یه مشکل دارم میشه لطفاً کمکم کنی؟
وقتی برنامه رو نصب میکنم و می‌خوام اجراش کنم ارور Microsoft.net framework میاد و آخرش هم نوشته access to the path"c:/users/mohamad/desktop/data miner results"is denied

ارورش اینجوریه
لطفاً کمک کن
دستت درد نکنه برنامه هم عالیه❤️❤️

امیر حسین بیات یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 11:30

داداش یک سوال راستش من از این نرف افزار خوبتون سر در نمیارم راستش زیاد کامپیوتر و ... بلد نیستم میشه بگی بعد از ورود به برنامه چه کار کنم تا کد‌گیفت کارت بدست بیارم ممنون؟

اموزش کار باهاش زیاده سرچ کنی اسم برنامه رو میاد

حسین چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 13:04

میشه یک چکر رایگان برای آمازون معرفی کنید ممنون

سایت nulled‌ بگردید هست

Mina سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 06:38

خیلی ممنونم اقا ارشیا از برنامه خوبتون

خواهش میکنم لطف‌ دارید❤️

Amir parsa سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 06:35

دمتگرم داداش x-slayer دیگه باید جمع کنه بره هیچ جوره slayer leecher به گردپای برنامت نمیرسه

امیر دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 19:57

سلام همون اول کار چطوری load configs کنیم!!!!

سلام از فولدر searxh engine conigs کانفیگ مربوط به هر موتور جستجو رو لود کنید

امیر حسین بیات یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 12:26

قربونت فدایی داری
یک سوال داشتم یک چکر برای گیفت کارت گوگل پلی معرفی میکنید .ممنون خواستم بدونم وقتی با چکر کد های سالم رو پیدا میکنیم چکر جلوی کد می‌نویسه که مثلاً چند دلاری است یا خیر ؟

سلام بستگی به نوع چکر داره
Roxy code checler
Google play goftcard checker by xline
Google play goftcard checker gc
Roxy live checker
اینا بعضیاشون هست

حسام نادری یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 10:51

من ۱۰ دلاری گرفتم

محمد یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 10:48

X-Slayer باید بره لنگ بندازه

Parsa یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 10:43

دمتگرم عالی هستی داداش گل

امیر حسین بیات شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 06:12

سلام داداش دمت گرم ! قربونت بشم یعنی با دیتا ماینر میشه گیفت کارت گوگل پلی و ... بی نهایت دریافت کردم خیلی ازت ممنونم خدا بهت عمر بده سلامتی بده همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

سلام خیلی ممنونم مرسی از شما که حمایت میکنید
بله با استفاده از چکر میتونید کدها سالم پیداکنید

ابوالفضل سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 16:20

سلام من چکر گیفت کارت گوگل پلی میخام

Roxy live checker roxy code checker googleplay giftcard checker by x line

من میخوام از چکر psn code checker استفاده کنم اما اکانت ندارم از اون روسی هم پرسیدم گفته200 دلار باید بدید کسی اکانت اضافه داره یا بدونه از کجا اکانت رایگان گرفت

عرفان یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:59

من واسه کالاف موبایل استفاده کردم اوکی بود تونستم حسابمو شارژ کنم ❤️

خوسحال شدم نوش جون

Siavash یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:58

حساب گوگل پلیم شارژ شد دمتگرم ❤️❤️❤️
۲۵دلار شارژ شد

ایول

اشکان یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:55

تورو خدا خواهش میکنم گیفت کارت نتفلیکس رو هم اضافه کن دمتگرم داداش گل

در اپدیت های بعدی حتما امکانش باشه اضافه میکنم

امین یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 12:53

دمموممممتتتتتتگگگگررررررمممممم داداش گل من ماهی چهار تومن به بالا از برنامت درامد دارم خواستم ازت تشکر کنم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خداروشکر که تونستم منبع درامد برای خیلیا ایجاد کنم عشقید حمایت های شما عزیزان هست که دیتا ماینر انقدر محبوب شده خیلی خوشحال شدم از شنیدنش موفق باشی

امیررضا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 16:07

سلام دوست عزیز ببخشید میشه بگید چطوری کانفیگ رو وصل کنم خواهش میکنم

کانفیگ مربوط به هر موتور جستجو رو به خودش بدید همین چیز سختی نیست

سلمان یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 09:43

فایل آخر و که سیو می کنم همه قرو قاطیه چرا؟ البته برام سیو نمیشه و حتما باید خود برنامه سیو کنه اونم که می رم ببینم همه قرو قاطی اعداد باید 16 رقمی باشه 16 رقم هم برام رد می کنه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز احتمالا درست از برنامه استفاده نمیکنید زمانی که سیو میکنید دیتا های بدردنخور از بین میرن و در فایل فقط کدهای سیو میشن

aliasghar پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:11

سلام خسته نباشید
من کی ورد و خریدم و وارد برنامه میکنم تنظیماتشم درسته ولی هر کاری میکنم هیچ لینکی پیدا نمیکنه
میشه کمکم کنید لطفا

سلام دوست عزیز فایل های کانفیگ رو درست لود کردید؟

محمد امین چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48

دوستان چطورین توی این ویدیو‌ چکر هم معرفی کرده کلا توضیحات داده راجب برنامه کسایی که بلد نیستن برن ببینن
البته با اجازه ادمین عزیز اینجا رو معرفی میکنم
https://www.aparat.com/v/whM6A

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد